طراحی لوگو آنلاین

لوگو ساز آنلاین ُ ساخت لوگوی آنلاین ُ طراحی آنلاین لوگو فارسی

طراحی لوگو آنلاین

لوگو ساز آنلاین ُ ساخت لوگوی آنلاین ُ طراحی آنلاین لوگو فارسی

طراحی لوگو Google doodle

طراحی لوگو Google doodle

Doodle ها جالب ، شگفت انگیز و گاهی الهام گرفته شده از چیزی هستندو چنین تغییراتی باعث می شود گوگل تعطیلات ، جشن ها ، زندگی هنرمندان و افراد مشهور و روزهای خاص را به صورت شگفت انگیزی یادآوری کند.

ایده ی doodle چگونه متولد شد؟

در سال 1998 قبل از اینکه شرکت یکی شود ایده ی doodle متولد شده بود هنگامی که بنیان گذاران گوگل  Larry و Sergey با لوگوی شرکت خود برای شرکت در فستیوال burning man در صحرای نوادا بازی می کردند. آن ها یک شکل چوب نقاشی پشت دو حرف O در کلمه گوگل قرار دادند و لوگوی به وجود آمده ی جدید به عنوان یک پیام طنزآمیز برای کاربران گوگل بود و زمانی را نشان میداد که مدیران شرکت خارج از محیط شرکت بودند. در حالیکه اولین doodle نسبتاً ساده بود ، ایده ی تزیین آرم شرکت به مناسبت های مختلف و بزرگداشت رویدادهای مهم متولد شد.

دو سال بعد در سال 2000 ،  Larry و  Sergeyاز مدیر فعلی Dennis Hwang  خواستند تا ایده ی جدید در همان موقع برای روز Bastille ایجاد کنند. با این کار این ایده به خوبی توسط کاربران ما جذب شد و دنیس به ریاست گوگل منصوب شد و نمایش doodle ها بیشتر و بیشتر و به طور منظم در سایت گوگل آغاز شد.

Doodle ها بیشتر برای جشن های تعطیلات آشنا طراحی می شدند. امروزه ارائه وسیعی از سالروزها و حوادث را از Birthday of John James Audubon  تا Ice Cream Sundae  را در بر می گیرد. با گذشت زمان، تقاضا برای doodle ها در ایالات متحده و بین المللی افزایش یافته است. هم اکنون ایجاد doodle مسئولیت بزرگی از یک تیم از مهندسان و طراحان با استعداد (که آنها را doodlers می نامیم) گذاشته شده است.  ایجاد doodle یک تلاش گروهی برای روح بخشیدن به صفحه اصلی Google و آوردن لبخند به چهره کاربران Google در سراسر جهان  است. 

طراحی لوگو


طراحی لوگو

طراحی لوگو

چه تعداد از doodle ها در طول سال در گوگل نمایش داده می شود؟

این تیم بیش از 2000 doodle برای صفحات اصلی ما در سراسر جهان ایجاد کرده است

چه کسی انتخاب می کند چه doodle ایجاد شود و چگونه برای انتخاب رویداد تصمیم می گیرد؟

گروهی از کارمندان Google با هم به طور منظم طوفان فکری ایجاد می کنند و تصمیم می گیرند چه رویدادی را جشن بگیرند. ایده هایی برای doodle از منابع متعدد از جمله Google و کاربران Google می آید.

فرآیند انتخاب doodle هدفی برای جشن اتفاقات جالب و چهره های برجسته را دنبال می کند تا صمیمت و دوست داشتن گوگل به نوآوری را منعکس کند

چه کسی doodleها را طراحی می کند؟

تیمی از طراحان و مهندسان حرفه ای که ما آنها را doodler می نامیم پشت خلق هر doodle وجود دارد.

کاربران گوگل و مردم چگونه می توانند برای doodle ها پیشنهاد دهند؟

تیم doodle گوگل همیشه مشتاق شنیدن نظرات و ایده های کاربران در مورد doodle ها است. کاربران می توانند ایده های خود برای doodle بعدی را به proposals@google.com  ایمیل کنند . این تیم روزانه صدها درخواست دریافت می کند که متاسفانه نمی تواند به تک تک آن ها پاسخ دهد اما کاربران اطمینان داشته باشند که ما آن ها را می خوانیم.

 

در مورد یکی از doodle های اخیر گوگل

جالب است لوگوی طراحی شده توسط این کودک که در رقابت Doodle4Google شرکت کرد تنها در ۱۰ روز ۱۰۰٫۰۰۰ رای دریافت کرد، شعار این دختر خانم هندی ۱۱ ساله که در زیر این لوگو نوشته بود جلب توجه زیادی می کرد!

طراحی لوگو

“اگر من می توانم چیزی یاد کسی بدهیم، باید حتما این کار را انجام بدهم!”

این دانش آموز با استفاده از المان های زیبایی نظیر آب، درخت، بالن و بادبادک لذت بردن در لحظه و از همه چیز را طراحی لوگوی خود به تصویر کشیده است.

طراحی لوگو

رقابت هنرمندان در زمینه طراحی لوگو برای گوگل از سال ۲۰۰۹ در کشور هند برگزار می شود و هر ساله با مشارکت تعداد زیادی از دانش آموزان هندی همراه است، بسیاری از دانش اموزان با خلاقیت های دیدنی و هنرمندانه می توانند به خوبی از پس چنین طراحی لوگو ها بر بیایند، نکته قابل توجه این است که نقطه مشترک تمام آنها روح زندگی، شادی، رقص هندی و رنگارنگ بودن است!

مدیریت گوگل در هند می گوید، بیش از ۵۰ شهر در این رقابت شرکت می کنند و تمامی افراد همه ساله با ایده ها و طراحی های زیبایشان ما را حیرت زده و دلگرم می کنند.

سایت طراحی لوگو آنلاین بیزگو

http://bizgo.ir/

ساخت لوگو آنلاین

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.